Wszelkie reklamacje związane ze świadczonymi przez Operatora Usługami należy zgłaszać do Operatora drogą mailową na adres: reklamacje@ksiegowosczzubrem.pl wysyłając wiadomość z adresu e-mail Użytkownika, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia powzięcia przez Użytkownika informacji o zdarzeniu uzasadniającym reklamację.
Zgłoszenie reklamacyjne winno zawierać:
- szczegółowy opis zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji,
- imię i nazwisko zgłaszającego
- nr id firmy Użytkownika w Serwisie,
- imię i nazwisko osoby zgłaszającej oraz numer telefonu kontaktowego.
W razie potrzeby do zgłoszenia reklamacyjnego winny być połączone stosowne obrazy dokumentów lub „zrzuty ekranu”. Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące płatności dokonywanych za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych winno zawierać dodatkowo informacje o dacie i godzinie dokonywania płatności, a także metodzie i rodzaju tej płatności. Brak informacji, o których mowa w zdaniu poprzednim uniemożliwia Operatorowi rozpoznanie złożonej reklamacji.