W serwisie dostępnych jest dziewięć zakładek:


Pulpit – dostarcza najważniejsze dane księgowe oraz dostęp do najważniejszych funkcji, np. szybkiej faktury,


Esegregator – służy do wgrywania skanów faktur kosztowych lub sprzedażowych. Podczas korzystania z pakietu Księgowość z Żubrem Ryczałt, Księgowość z Żubrem Komfort lub Księgowość VIP pozwala na swobodne przekazywanie skanów dokumentów do księgowej oraz pozwala na zarządzanie, które skany mają być widoczne dla księgowej, 


Fakturowanie – wystawienie faktury przychodowej, szybkie wyszukiwanie faktur, zarządzanie kontrahentami oraz zestawienie faktur zapłaconych, przeterminowanych i oczekujących,


Ściąganie płatności – rozszerzenie modułu fakturowania do zarządzania płatnościami za faktury. Możliwość kontrolowania które faktury zostały opłacone a które nie, wysyłanie powiadomień do kontrahentów, sprawdzenia największych dłużników oracz czasu przeterminowania faktur, łączenie operacji bankowych z fakturami sprzedaży,


Koszty – zarządzanie fakturami kosztowymi. Podsumowanie które faktury zostały przez Ciebie opłacone, łączenie operacji bankowych z fakturami kosztowymi,


Planer płatności – zarządzanie swoją płynnością gotówkową. Możliwość kontroli czy starczy mi gotówki na zapłatę swoich zobowiązań wobec dostawców. Zestawienie wyniku finansowego w kolejnych 4 tygodniach, łączenie operacji bankowych z fakturami sprzedażowymi jaki i kosztowymi,


Księgowość online – zarządzanie księgowością. Możliwość wygenerowania i wysłania deklaracji czy JPK VAT, KPiR, EW. Zestawienie posiadanych pojazdów z ich przebiegami i zestawienie środków trwałych.


Budżet - definiowanie budżetu poprzez plan przychodów, kosztów czy nakładów inwestycyjnych. Możliwość planowaniu budżetów w układzie miesięcznym. 


Obieg dokumentów - definiowanie osób do akceptacji merytorycznej i finansowej, kierowanie, opisywanie czy kontrola dokumentów z funkcjami akceptacji lub odrzucenia.