Aby dodać użytkowników, którzy będą pracowali na systemie należy przejść do zakładki Ustawienia/Ustawienia firmowe/Zarządzanie Użytkownikami
Wybrać przycisk Dodaj Użytkownika
Uzupełnić dane i zatwierdzić przyciskiem Zapisz
Po dodaniu użytkownika konkretny pracownik otrzyma maila z linkiem do aktywacji. Po zalogowaniu się do systemu będzie on miał dostęp do zakładek zgodnych z przypisanym mu stanowiskiem.
Każdy dodany pracownik będzie widoczny na głównej liści w zakładce Lista Użytkowników
W przypadku, gdy dodany Użytkownik ma być odpowiedzialny za wprowadzanie faktur istotne jest, aby parametr Rola był odpowiednio wybrany.
Fakturzystka ma dostęp jedynie do zakładki Fakturowanie. Rola ta jest przeznaczona dla pracowników odpowiedzialnych wyłącznie za wystawianie i zarządzanie fakturami.
Fakturzystka+ posiada dostęp do dwóch zakładek:
● Fakturowanie
● START
Rola ta jest rozszerzoną wersją roli Fakturzystki, dając dodatkowy dostęp do ogólnego przeglądu systemu.